Interviu Alexandru Rizea, Director General LEMET: Creștere constantă și noi deschideri LEMS în 2024

Într-un an plin de provocări economice și schimbări rapide, LEMET continuă să se adapteze prin investiții inteligente și extinderea rețelei de magazine LEMS. Cu o creștere semnificativă a cifrei de afaceri și o atenție constantă asupra nevoilor consumatorilor, compania își menține poziția de lider pe piața de mobilă din România. Deschiderea de noi locații și inovațiile tehnologice sunt doar câteva dintre elementele care diferențiază LEMS într-un mediu economic dinamic și imprevizibil.

LEMET: Creștere constantă și noi deschideri LEMS în 2024

În prima jumătate a anului 2024, compania a inaugurat showroom-uri în diverse orașe, continuând astfel să își extindă prezența națională. Cu o rețea dinamică de magazine, LEMS își propune să răspundă cerințelor unui consumator tot mai atent la oferte și produse de calitate, menținând o creștere constantă în vânzări, chiar și în contextul economic actual.

Pe măsură ce investițiile în tehnologie și sustenabilitate continuă, viitorul LEMS pare promițător, cu planuri ambițioase pentru extinderea suprafeței totale de expunere și deschiderea de noi locații până la finalul anului.

Vezi și Începe noul an școlar cu mobilierul LEMS: spații organizate pentru succesul copiilor!

Alexandru Rizea, Director General LEMET a răspuns la câteva întrebări despre afacerea pe care o conduce:

  1. Câte magazine noi ați inaugurat în prima jumătate a anului? Cum este numărul de inaugurări în S1 2024 comparativ cu S1 2023?

R: În prima jumătate a acestui an am deschis LEMS Sf. Gheorghe, un showroom de tip boutique cu o suprafață de 200 mp. Anul trecut am deschis LEMS Târnăveni, cu 580 mp, și LEMS Câmpina, cu 2.612 mp de suprafață de expunere.

2. Câte magazine aveți în prezent?

R: Rețeaua de magazine este foarte dinamică. Numărul total variază între 70 și 80 de locații LEMS. La acestea se adaugă și 12 locații în sistem de parteneriat.

  1. Cum arată vânzările de mobilă în prima jumătate a acestui an? Cum simțiți consumatorul anul acesta? (Cheltuie mai puțin, cheltuie pe obiecte de mobilier mai mari sau, din contră, pe decorațiuni? Se uită mai mult la promoții?)

R: Media de comandă în magazinele LEMS a crescut în 2024 față de 2023, ajungând la 3.700 lei, de la 3.500 lei. Da, clienții noștri sunt foarte interesați de reducerile din magazine, în perioadele respective vânzările crescând substanțial față de perioadele fără reduceri.

  1. Câte deschideri mai aveți în plan până la finalul anului?

R: Avem în plan două deschideri de magazine cu suprafețe de expunere foarte generoase: LEMS Fetești cu 1.000 mp și Râmnicu Vâlcea cu 800 mp. Rețeaua de magazine LEMS va ajunge la o suprafață totală de expunere de peste 75.000 mp.

Te-ar putea interesa

Cele mai citite articole