S-a lansat catalogul IKEA 2016

Catalogul IKEA a aparut prima oara in 1951 si a devenit rapid extrem de popular, oferind acces la produsele suedeze unui numar foarte mare de oameni. In prezent, este tiparit in peste 200 milioane de exemplare, in 33 de limbi, pentru peste 40 de tari, iar catalogul digital are peste 45 milioane de accesari.

Deschide Galeria

Crearea catalogului dureaza in jur de opt luni (de la primele idei la tiparirea efectiva). Implica resurse numeroase din companie, din intreaga lume: art directori, fotografi, arhitecti si designeri de interior, copywriteri, editori, producatori de imagine, coordonatori de produs, mesteri, tehnicieni si artisti 3D.

Pe 12 august 2015, IKEA Romania a lansat Catalogul IKEA 2016, care va fi distribuit pana pe 6 septembrie in 930.000 exemplare in Bucuresti, Pitesti, Ploiesti si imprejurimi.

Catalogul IKEA de anul acesta are o temă care unește oamenii mai mult ca niciodată. O temă care vorbește despre individualitate, dar care este universală. O temă axată pe viața în jurul bucătăriei și pe acele mici momente magice care au loc în acest spațiu. Atunci când mâncăm o ultimă bucată de tort în timp ce toată lumea doarme. Atunci când presărăm busuiocul crescut în casă pe o farfurie plină cu paste. Sau atunci când îi aducem cuiva drag micul dejun în pat fără un motiv special. Despre asta vorbim în noul catalog. Sărbătorim lucrurile care fac viața în jurul bucătăriei să fie mai armonioasă și ne facem timp pentru lucrurile mici care fac marile diferențe. În paginile catalogului de anul acesta au prioritate bucătăriile, produsele pentru gătit și servit, precum și produsele din departamentul IKEA FOOD. Este o temă care ne place și credem că este extrem de relevantă și actuală pentru români.” a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA Romania.

Editia pentru 2016 numara 328 de pagini si are ca tema centrala idea ca „Gesturile mici conteaza”. Amenajarile prezentate in catalog pun accent pe faptul ca momentele marunte, de zi cu zi, ne aduc impreuna si devin astfel magice.

Spatiul aflat in prim plan in acest an este bucataria, deoarece ea inglobeaza astazi functii multiple, depasind cu mult rolul initial de spatiu pentru gatit. Este o zona in care se indeplinesc multe alte activitati: “Este un spațiu în care ne adunăm alături de familie și prieteni, acolo unde copiii își fac uneori temele, hobby-urile prind viață și unde ne întâlnim să ne bucurăm de momentele speciale petrecute împreună în fiecare zi.” Catalogul ofera pretioase idei de personalizare si eficientizare a bucatariei, optimizand maxim spatiul.

Nici accesoriile nu sunt neglijate in noul catalog IKEA 2016, existand multe produse noi care pot fi folosite pentru mai multe scopuri, oferind solutii ingenioase. 

Printre colectiile nou lansate se numara colectia SINNERLING, creata de designer-ul englez Ilse Crawford, care celebreaza intoarcerea la natura prin produse din lemn, bambus, ceramic si pluta. Colectia SITTNING mizeaza pe material ca lemnul de acacia, piatra, bumbacul si sticla. SVÄRTAN este o colectie dominata de negru si semnata de designerul Martin Bergström. 

sursa Foto : Ikea

Te-ar putea interesa

Cele mai citite articole