Stilistul Brad Goreski: 5 ponturi pentru aranjarea biroului

Stilistul celebru Brad Goreski impartaseste cinci sfaturi pentru crearea unui birou cu personalitate.

Deschide Galeria

1. Accente personale

Brad spune ca atunci cand isi aranjeaza clientii foloseste accesorii indraznete si stralucitoare si acelasi lucru e valabil si pentru birouri. Obiecte precum o tava de corespondenta intr-o nuanta de verde aprins sau un suport de creioane roz neon fac ca biroul sau sa reflecte un stil personalizat. Acesta mai tine pe birou si fotografii cu prietenii si familia sa si imagini inspirationale cu calatorii si moda pentru a fi tot timpul inspirat.

2. Pete de culoare

Actualizarea unui birou monoton este la fel de simpla ca adaugarea de cateva pete de culoare. Noile Post-It-uri Colors of The World au niste culori inspirate de lumea din jurul nostru, inclusiv una dintre destinatii preferate de vacanta ale artistului, Mykonos. Acesta le-a pus pe birou si caiete si spune ca acestea l-au transportat in farmecul autentic al insulei si al nuantelor oceanice. Aceasta colectie este un mod simplu prin care sa iti transformi biroul.

3. Inconjoara-te de inspiratie

Placile de "dispozitie" sunt o mare parte din munca in moda, dar, de asemenea, Brad crede ca sunt si un instrument excelent pentru stimularea creativitatii indiferent de domeniul in care lucrezi. "Cred ca fiecare birou ar trebui sa includa cel putin cateva fotografii inspirationale cu oamenii, locurile si lucrurile tale preferate, toate lucrurile care iti imbunatatesc starea si te fac mai imaginativ."

4. Fa-ti biroul "acasa"

Multi dintre noi isi petrec o mare parte a zilei stand la birou astfel ca e foarte important ca biroul chiar sa fie un loc la care vrei sa stai. "Imi place sa ma gandesc la biroul meu ca la mica extensie a casei mele, un amestec de piese moderne si vechi." spune acesta.

5. Functional si distractiv

Locurile standard de stocare si fisetele tind sa fie lipsite de viata si plictisitoare. Brad spune ca lui ii place sa isi tina documentele in dulapioare viu colorate sau sertarase cu modele si apoi sa puna peste ele accesorii de stocare mai mici precum suporturi de reviste, sortatoare de corespondenta pentru a crea un spatiu central functional si vesel in care sa isi tina toate documentele importante. Brad adauga ca "atunci cand aleg accesorii de birou la care chiar imi place sa ma uit ma simt obligat sa imi tin biroul curat si ordonat."

Te-ar putea interesa

Cele mai citite articole