Stim ca nu iti place sa iti faci ordine in birou si totodata stim si cat de greu e sa gasesti un pix de culoare rosie, intr-un morman de alte pixuri, markere si creioane, totul in haosul “bine organizat” realizat de tine.
Cu toate acestea, pentru a evita un haos care poate crea frustari in timp, iti sugeram niste metode si idei DIY – Do It Yourself prin care iti poti organiza mult mai eficient biroul tau de lucru de acasa si de ce nu, chiar si pe cel de la munca.
Un birou bine organizat, in care sa stii exact unde sunt foile, pixurile, creioanele, mapele si liniarele este un spatiu care iti va eficientiza munca, facandu-te o persoana mai productiva, mai organizata si care va lucra de cele mai multe ori cu zambetul pe buze.
Munca de acasa va fi o reala placere, mai ales daca ti-ai facut singur decoratiunile si spatiile de depozitare de pe birou, iar tot ce iti trebuie sunt hartii, cartoane de la hartia igienica, boluri, borcane si… desigur, lipici.
Nu trebuie sa ai un talent aparte pentru a realiza aceste mici obiecte care te vor ajuta sa iti aranjezi mai bine biroul, trebuie doar putina rabdare si o pasiune pentru lucrurile facute manual. Inspiratia vine pe parcurs, iar daca stii ce iti doresti si de ce ai nevoie pentru biroul tau, e doar o chestiune de timp pana cand te vei bucura de o organizare optima a spatiului tau de lucru.
Cand vine vorba de metode si idei DIY – Do It Yourself, nu exista lucruri sau obiecte carenu pot fi folosite si refolosite, toate pentru a da acel farmec unic biroului tau amenajat intr-un stil personalizat si intr-o maniera creativa.
Spor la reorganizarea biroului! DIY – Do It Yourself!
Sursa Foto: FabulouslyOrganizedHome.com