Arhitectul Victor Grosu lansează Hype Collections: un sistem unic pentru designul de interior rezidențial premium

Studioul de arhitectură și design interior rezidențial Hype Project, fondat de arhitectul Victor Grosu, lansează pe piață o nouă abordare pentru amenajările de interior premium: cinci colecții concepute să scurteze la jumătate timpul de implementare.

„Hype Collections”, o direcție la care arhitecții biroului au lucrat în ultimii doi ani, reprezintă cinci colecții pre-fabricate destinate beneficiarilor care își doresc o amenajare de interior premium, într-un timp redus, cu un cost prognozabil și un rezultat garantat.

 

Timpul reprezintă astăzi noul lux

 

Clienții premium își doresc amenajări unice, custom-made, iar timpul de execuție pentru un astfel de proiect este pe măsură, ceea ce creează frustrări și inconveniențe majore. Pentru un mobilier pe comandă fabricat în Italia, de exemplu, timpul de așteptare este de 3 până la 6 luni: stabilirea finisajelor și detaliilor, plasarea comenzii, fabricarea propriu-zisă, transportul, fiecare etapă durează.

„În perioada post pandemică, lucrurile s-au accelerat foarte mult, percepția noastră asupra lumii a fost zdruncinată, și adevăratul lux, cea mai prețioasă resursă, a devenit astăzi TIMPUL”, este de părere Victor Grosu, arhitect și designer de interior cu o experiență internațională de peste 20 de ani.

 

De-a lungul timpului, Victor Grosu a înțeles că un alt punct sensibil în procesul de amenajare este reprezentat de deciziile clienților. Deoarece există astăzi mii de producători pe piață, este copleșitor pentru beneficiari să își dea seama ce vor și să se decidă la o anumită soluție.

 

„Ne-a luat aproape doi ani să regândim tot ce înseamnă serviciu conex cu designul interior premium, astfel încât să răspundem celor două provocări: timpul și momentul-cheie al deciziei. Am gândit un sistem adaptat timpurilor de astăzi, prin care să putem garanta un rezultat premium, cu soluții de top, dar cu un timp de realizare înjumătățit: dacă amenajarea unui apartament premium durează, de obicei, un an și jumătate, noul nostru sistem scurtează procesul la 6-9 luni. Pentru o casă, procesul se scurtează de la trei ani la un an și jumătate. Investițiile într-un interior premium rămân similare: de la 1.500 euro/ metru pătrat dar, dată fiind inflația și majorările de prețuri constante din domeniu, putem vorbi de o economie pentru proiectul final”, completează Victor Grosu.

 

O nouă viziune pentru designul de interior de top

 

Hype Collections reprezintă cinci colecții de design interior, ce pot fi ajustate și personalizate în funcție de cerințele și gusturile proprietarilor. Pe lângă aspectul estetic și funcțional, vizează și simplificarea procesului de amenajare propriu-zis, prin elementele pre-fabricate și soluțiile de panelling (placări pentru pereți și tavane). Aceste soluții sunt ușor de aplicat peste finisajele existente, astfel încât chiar și un interior deja finisat (la alb) poate fi adus, cu ușurință, la un nou nivel.

 

„O altă frustrare în domeniul nostru este că rezultatul dorit nu mai corespunde cu ceea ce ai gândit: durează foarte mult, costă foarte mult, lucrurile se pierd în șantier. Cu noua abordare, mutăm o mare parte din procese în fabrică, avem elemente prefabricate care asigură rezultatele dorite și, astfel, evităm o mare parte din manoperă, mai ales lucrările umede (tencuieli, zugrăveli, vopsire), care întârziau procesul și periclitau rezultatul final”, specifică arhitectul Adrian Ianculescu, co-fondator Hype Project.

 

Arhitecții Hype Project au început deja să testeze noul sistem de lucru, iar rezultatele sunt extrem de pozitive, după cum precizează Victor Grosu:

 

„Testăm de câteva luni aceste colecții, atât în România cât și în SUA, unde suntem la al doilea client care a aprobat colecțiile. Am avut un client care după jumătate de oră de la prima întâlnire a ales colecția, a semnat contractul, în trei săptămâni i-am prezentat randările, le-a aprobat, deoarece era exact ce își dorea, am realizat apoi desenele tehnice, iar acum suntem deja la etapa lansării comenzilor.”

 

Hype Collections: 5 colecții cu personalități diferite

Te-ar putea interesa

Cele mai citite articole